§1
DOBA HOTELOWA
Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu Gościa, do godziny 10:00 w dniu wyjazdu. Nie wymeldowanie się z apartamentu do godziny 10:00 wiąże się z poniesieniem dodatkowej opłaty w wysokości 50% wartości ostatniej doby. Wcześniejszy przyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania po konsultacji z biurem pod nr 735 095 997. Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość późniejszego wyjazdu za dodatkową opłatą 100 PLN. Przedłużenie może nastąpić maksymalnie do godziny 12:00.
§2
MELDUNEK i ODBIÓR KLUCZY, DEPOZYT
Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz podania numeru karty kredytowej, jej daty ważności, jako zabezpieczenia za powierzony, w pełni wyposażony apartament. Standardowo gość pozostawia w depozycie 250 PLN na wypadek zgubienia kluczy, pilota do garażu (patrz także – §7 Regulaminu). W przypadku braku karty kredytowej, Family Homes ma prawo poprosić od Gościa depozyt gotówkowy w wysokości 250 PLN, zwrotny w chwili oddania kluczy i sprawdzenia apartamentu. Family Homes zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który:
• nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu,
• odmawia złożenia depozytu gotówkowego, bądź odmawia podania nr karty i daty jej ważności jako zabezpieczenia,
• znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
• podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin.
W przypadku przyjazdu większej liczby gości do zarezerwowanego apartamentu, niż ta, która była zgłaszana przy dokonywaniu rezerwacji, lub przekraczającej pojemność apartamentu rezerwowanego, uznana jest za złamanie warunków rezerwacji i skutkuje jej anulowaniem i utratą wcześniej wpłaconych środków przez klienta.
Godziny otwarcia biura: codziennie w godz. : 07:00 – 21:00. Meldunek poza godzinami pracy biura – 100 PLN za każdą rozpoczętą godzinę, fakt ten trzeba zgłosić 24h przed przyjazdem, mailowo bądź telefonicznie, tak by firma Family Homes była w stanie zorganizować wydanie kluczy. Wydanie kluczy do apartamentu nastąpi po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany pobyt z góry, z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej kaucji gwarancyjnej. W przypadku rezerwacji na 1 noc (tylko pensjonaty), karta kredytowa/płatnicza zostanie obciążona w wysokości 100% wartości rezerwacji.
W przypadku odebrania kluczy i wcześniejszego wyjazdu nie zwracamy wpłaconego zadatku, wpłaconej kwoty łącznej za wynajęty apartament.
§3
REZERWACJA, ZMIANY, ZADATEK, NIEDOJAZD
Z uwagi na wyjątkowy charakter usługi noclegowej, Family Homes nie przyjmuje rezerwacji bez wpłaty zadatku. Wpłata zadatku jest równoznaczna z potwierdzeniem warunków rezerwacji. Zmianę rezerwacji, rezygnację z pobytu należy zgłosić pisemnie na conajmniej 7 dni przed dniem zameldowania. W przypadku nie odebrania kluczy zgodnie z potwierdzeniem rezerwacji, Family Homes zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dalszego świadczenia usług (tzw. „no-show charge”), a wpłacony zadatek przepada.
§4
MIEJSCE PARKINGOWE
Każdy Apartament posiada wyłącznie jedno miejsce postojowe na parkingu niestrzeżonym (z wyłączeniem obiektu Apartamenty Vento, ul. Rybacka 5A). Goście podczas meldunku otrzymują informację od obsługi o lokalizacji ich miejsca parkingowego.
§5
ZDANIE KLUCZY
Zdanie klucza od Apartamentu odbywa się na miejscu, w dniu wyjazdu w godzinach od 8:00 – 10:00 po wcześniejszym poinformowaniu obsługi o planowanej godzinie wyjazdu. Apartamenty są sprawdzane przez personel obiektu, w przypadku stwierdzenia uterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu apartamentu, goście za powstałe szkody bądź straty w wyposażeniu zostaną dodatkowo obciążeni. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe szkody. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej. W przypadku zgubienia kluczy do Apartamentu goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 200 PLN.
§6
CISZA NOCNA
Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 06:00. W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju Family Homes ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług bez zwrotu wpłaconego zadatku.
§7
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA APARTAMENT
Goście zobowiązani są do utrzymywania apartamentu w stanie zastanym i zwrotu w dniu wyjazdu w stanie nie pogorszonym. W przypadku wyrządzenia szkody w apartamencie Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu na rzecz Family Homes. Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Goście zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć lokal na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze. Family Homes nie odpowiada za rzeczy pozostawione w Apartamencie podczas pobytu.